الو مشاوره الو مشاوره .

الو مشاوره

ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي

ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي

ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي

داوطلباني كه مدرك كارداني خود را دريافت نموده اند ، چنانچه علاقمند به تحصيل در مقاطع بالاتر تحصيلي باشند مي توانند در آزمون كارداني به كارشناسي شركت كنند. رشته هاي اين مقطع تحصيلي به دو صورت با كنكور و بدون كنكور ارائه مي گردد كه متقاضيان در صورت تمايل قادر به ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون خواهند بود. لازم به ذكر است كه رشته هاي پرطرفداري گروه هاي پزشكي (پيراپزشكي) ، فني مهندسي ، منابع طبيعي ، كشاورزي ، علوم انساني و هنر فقط به صورت با كنكور ارائه مي گردد .

بسياري از داوطلبان اطلاعي از زمان و نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي و همچنين شرايط ورود به اين رشته ها ، ندارند  به همين منظور مطلبي را براي رفع ابهام و سوالات شما ارائه نموده ايم ، پيشنهاد ما اين است براي اطلاعات بيشتر با  مشاوره تحصيلي در مركز الو مشاوره تماس حاصل فرماييد. 


 

 

ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي ۹۸

طبق اطلاعيه صادر شده از سوي سازمان سنجش زمان ثبت نام اين كنكور از ۱۰ ارديبهشت آغاز و تا ۱۶ ارديبهشت ماه نيز ادامه خواهد داشت.ثبت نام فقط به صورت اينترنتي و از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.orgانجام مي شود. داوطلبان بايستي قبل از شروع پروسه ثبت نام ، كارت اعتباري آزمون كارداني به كارشناسي را خريداري نموده و شماره سريال ۱۲ رقمي آن را دريافت كنند ، سپس با وارد شدن به سامانه از گوشه صفحه سمت راست گزينه “كارداني به كارشناسي” را انتخاب كنيد. و بر روي لينك فعال شده ثبت نام كليك نماييد.

نكته : سازمان سنجش مهلت مجددي را تا تاريخ ۲۱ ارديبهشت براي داوطلباني كه بنا به هر دليلي موفق به ثبت نام نشده اند ، قرار داده تا اقدامات لازم را براي ورود به اين مقطع تحصيلي انجام دهند.

لازم است گفته شود كه ثبت نام و انتحاب رشته در يك بازه زماني و به صورت همزمان انجام مي گردد كه داوطلبان مي توانند هم كد رشته هاي با آمون و هم كد رشته هاي بدون آزمون را در كاربرگ مربوطه درج كنند.


دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۸

داوطلبان براي اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام كارداني به كارشناسي ، ليست رشته هاي بدون كنكور و با كنكور، شرايط عمومي و اختصاصي و … بايستي به دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته مراجعه كنند. اين دفترچه معمولا يك الي دو روز قبل از شروع ثبت نام بر روي سايت سازمان سنجش قرار گرفته است. هنگام انتخاب رشته محل هاي خود كاملا دقت كنيد ، چرا كه با انتخاب يك كد رشته نادرست ، ممكن است تمام فرصت هاي خود را براي قبولي در يك دانشگاه پر متقاضي از دست بدهيد.

چنانچه براي انتخاب رشته نياز به كمك و راهنمايي داشته باشيد ، مي توانيد با مشاوران متخصص ما در اين زمينه تماس حاصل فرماييد.

دفترچه راهنماي ثبت نام دوره هاي كارداني به كارشناسي
دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۸
دفترچه اصلاحات آزمون كارداني به كارشناسي ۹۸

هزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۸

متقاضيان بايستي قبل از شروع فرآيند ثبت نام ، كارت اعتباري مربوطه را به صورت اينترنتي خريداري نمايند و هزينه آن را از طريق كارت هاي عضو شبكه شتاب (داراي رمز دوم) پرداخت كنند.

هزينه خريد كارت ۳۴ هزار تومان بوده و داوطلبان مي توانند در صورت تمايل به ثبت نام و انتخاب رشته موسسات آموزش عالي (دانشگاه غيرانتفاعي) ، بايد يك كارت اعتباري جداگانه به مبلغ ۶٫۹۰۰ تومان تهيه كنند و هزينه دريافت پيامك اطلاع رساني ، مبلغ ۶۰۰ مي باشد.


شرايط ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي ۹۸

افرادي كه قصد شركت در كنكور كارداني به كارشناسي ۹۸ را دارند بايد شرايط لازم را دارا باشند كه در ادامه به ذكرشرايط عمومي و اختصاصي آن خواهيم پرداخت. چنانچه داوطلبي در هيچ يك از رشته هاي انتخابي خود قبول نشود مي تواند در زمان تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي شركت نموده با انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر ، شانس خود را براي پذيرش در آن امتحان كند.

شرايط عمومي

  • اعتقاد به دين اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
  • ملتزم به احكام عملي اسلام انجام واجبات و پرهيز از محرمات
  • اقليت هاي ديني ( اديان رسمي) مندرج در قانون اساسي ، از اين شرط مستثني هستند.
  • عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. (در صورتي كه داوطلب سابقا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته ، بايد تغيير نظر او احراز شود)
  • نداشتن سابقه عضويت در ساواك ، فراماسونري و اعقاب آن.
  • عدم احراز فساد اخلاقي
  • عدم اشتهار به ارتكاب اعمال خالف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال فعلي)
  • برخورداري از توانايي جسمي لازم متناسب با رشته انتخابي.
  • عدم اعتياد به مواد مخدر.

شرايط اختصاصي


برچسب: ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي، كارداني به كارشناسي، آزمون كارداني به كارشناسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۸:۲۳ توسط:الو مشاوره موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :