الو مشاوره الو مشاوره .

الو مشاوره

جمع بندي هنر

جمع بندي هنر

جمع بندي هنر

بهترين تعريف براي دوران جمع بندي كنكور سراسري رشته هنر اين است كه ، شما داوطلبان مي بايست در بازه زماني كوتاهي كه تا برگزاري كنكور باقي مانده است به مطالعه و يا به عبارت بهتر به دوره دروس بپردازيد ، اهميت دوران جمع بندي كنكور بر هيچ داوطلبي پوشيده نيست ، در واقع يكي از تعيين كننده ترين دوران مطالعاتي كنكور همين دوران جمع بندي است ، بسياري از داوطلبان كه در طول سال تحصيلي ، مطالعه جدي نداشته اند ولي با اهتمام ورزيدن در دوران جمع بندي كنكور توانسته اند نتيجه خوبي را در كنكور سراسري كسب نمايند . به همين منظور مشاوران ما سوالاتي را اماده كرده اند ، تا با ارائه پاسخ و نكات كاربردي به داوطلبان عزيز كنكور آن ها را براي استفاده هر چه بهتر از دوران جمع بندي كنكور آماده كنند. همچنين شما داوطلبان گرامي با دريافت برنامه ريزي صحيح توسط مشاوران مجرب ما مي توانيد به موفقيت دست يابيد جهت دريافت برنامه ريزي مناسب با مشاوران متخصص الو مشاوره تماس حاصل نماييد.


تمامي افراد نيازمند جمع بندي هنر هستند 

اين سوال تعداد كثيري از داوطلبان كنكور سراسري رشته هنر مي باشد ، در پاسخ به اين سوال مي گوييم، بله همه داوطلبان كنكور سراسري نيازمند دوراني به نام دوران جمع بندي مي باشند ، اگر بخواهيم از اهميت اين دوران براي داوطلبان صحبت كنيم مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

جمع بندي دروس و مفاهيم اين امكان را به داوطلب مي دهد تا ديد كلي نسبت به وضعيت تحصيلي خود داشته باشد و با توجه به زمان باقي مانده ، خود را در اين مدت زمان كوتاه و طلايي ارتقا داده و نتيجه بهتري را براي خود رقم بزند. همين طور ، جمع بندي و برنامه ريزي در دوران طلايي ، باعث هدفمندي داوطلب شده و از لحاظ رواني  ، سبب طبقه بندي مفاهيم در ذهن او خواهد شد و اين امكان را به داوطلب مي دهد كه در دوران باقي مانده دچار سردرگمي نشود. از موارد ديگر ، اين عمل مثبت جهت مديريت زمان شده و داوطلب در كنار تمام مسائل روزمره خود مي تواند به مطالعه و جمع بندي دروس نيز بپردازد ، از ديگر موارد مهم ديگر مي توان به اين مورد اشاره كرد كه تعداد زيادي از داوطلبان حس دروني عقب افتادن از ساير داوطلبان كنكور سراسري را تجربه مي كنند. در حاليكه داوطلباني كه داراي جمع بندي و برنامه ريزي مشخصي براي خود هستند كمتر اين حس را تجربه مي كنند. بنابراين از اهميت دوران جمع بندي غافل نشويد.


نكاتي در خصوص جمع بندي كتكور هنر

  • اهميت دروس عمومي بر هيچ كس پوشيده نيست بنابراين از اهميت اين دروس به هيچ عنوان غافل نشويد و آن ها را جدي بگيريد. داوطلبان زيادي با مهم دانستن اين دروس ، نتيجه ثمربخشي را براي خود رقم زده اند.
  • در هنگام مطالعه تمام حواس خود را معطوف به همان لحظه نماييد و از مسائل حاشيه اي و خارج از جمع بندي در آن ساعات دوري نماييد ، اين عمل به شما اين امكان را مي دهد تا از زمان خود بهترين بهره را ببريد و بتوانيد با سرعت بيشتري روند جمع بندي را انجام دهيد.
  • توصيه مي شود در آزمون هاي آزمايش جامع و يا آزمون هاي شبيه ساز كنكور سراسري شركت كرده و خود را محك بزنيد. نكته مثبت اين عمل ، به داوطلب ديد روشني از شرايط كنوني خواهد داد و داوطلب در دوران جمع بندي بهتر عمل خواهد كرد.
  • اين دوران طلايي فرصت مناسبي براي افزايش سرعت تست زني شما مي باشد و بر اين اساس شما مي توانيد با افزايش قدرت تست زني خود ، فرصت بيشتري را در كنكور سراسري براي خود بخريد.
  • مطالب و مفاهيمي را كه اصلا مطالعه نكرده ايد ، پيشنهاد ما به شما اين است كه از مطالعه اين دسته از مفاهيم و مطالب اجتناب كنيد و آن زمان را به تثبيت و مرور مطالب مهم و اساسي ديگر نماييد.
  • چنانچه در دوران پيش از جمع بندي كنكور، مطالعه مفيدي نداشته ايد از مطالعه و دوره در اين دوره نا اميد نشويدو از اين فرصت به خوبي استفاده كنيد. بسياري از داوطلبان كنكور سراسري سال هاي گذشته با مفيد در نظر گرفتن اين دوران توانسته اند ، نتايج قابل توجهي را از آن خود نمايند. لذا اگر شما از آن دسته داوطلباني هستيد كه مطالعه درست و دقيقي نداشته ايد ، با برنامه ريزي صحيح و مناسب شراط خود مي توانيد از ان بهترين بهره را ببريد.
  • محيطي را براي مطالعه انتخاب كنيد كه از لحاظ فكري ، شما را در بهترين شرايط قرار دهد. طبق تحقيقات به عمل آمده ، محيط آرام و آرامش بخش ، باعث تمركز فكري داوطب شده و جهت بازدهي بيشتر مطالعه داوطلب خواهد شد.
  • اگر تستي را اشتباه زديد ، جواب درست آن را حتما چك كرده و بار ديگر آن را مرور نماييد. اين عمل باعث مي شود جزييات تست در حافظه بلند مدت شما بماند.
  • هر داوطلبي ساعاتي از شبانه روز را به جمع بندي خود اختصاص مي دهد. اما بهترين زمان براي جمع بندي معمولا ساعات اوليه روز مي باشد ، زيرا اين عمل باعث مي شود كه ساعات بيشتري براي مطالعه و مرور داشته و از جهتي سبب مي شود مطالب را به دست فراموشي نسپاريد.
  • تغذيه مناسب را دست كم نگيريد و از آن براي بهبود روند جمع بندي خود استفاده كنيد. مواد مغذي مانند خشكبار سبب خون رساني به مغز شما شده و كيفيت مطالعه و مرور شما را افزايش ميدهد. لذا در صورت نياز بهتر است مواد غذايي با ارزش را در كنار خود داشته باشيد و از آن استفاده كنيد.
  • در اين دوران ، خواب كافي داشته باشيد و جهت ايجاد كردن برنامه دقيق از اوقات شبانه روز خود ، برنامه ريزي دقيقي از ساعات خواب و بيداري ، ساعات تغذيه ، ساعات مطالعه ، ساعات استراحت و … داشته باشيد.
  • برخلاف تصور عموم ، به دليل اينكه اين رشته از رشته هاي شناور مي باشد و تمامي متقاضيان از ساير رشته ها را در بر مي گيرد ، پذيرش در رشته ياد شده ، به راحتي صورت نمي گيرد و شما مي بايست تلاش مضاعفي را براي پذيرش در رشته مورد نظر خود داشته باشيد.
  • شما مي توانيد بر اساس رشته مورد نظر خود و با در نظر گرفتن ضرايب هر درس ، آن را اولويت بندي كرده و تست هاي مربوط به آن را بزنيد.
  • در اين دوران حساس و طلايي ، آرامش خود را حفظ كنيد و از از موارد استرس زا دوري كنيد. اين موارد جز تلف كردن وقت شما با افكار منفي ، سودي براي شما نخواهد داشت.

موارد ياد شده جهت برنامه ريزي نگاه كلي را در اختيار داوطلب قرار مي دهد ، توجه كنبد توانايي هر فرد با ديگري متفاوت است بنابراين يكي از بهترين ويژيگي هاي برنامه ريزي برحسب توانايي و توانمندي شخص مي باشد.

و در آخر تيم الو مشاوره براي شما داوطلبان كنكور سراسري هنر آرزوي موفقيت و سربلندي در تمام مراحل تحصيل را دارد. در صورتي كه براي شما داوطلبان سوال و يا ابهامي وجود دارد ، مي توانيد با مركز مشاوره تحصيلي الو مشاورهدر تماس باشيد.

منبع : جمع بندي هنر

– تاثير سهميه ايثارگران ۲۵ درصدي در كنكور سراسري – سهميه هاي موثر در انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۸ – زمان تكميل ظرفيت كنكور سراسري – راهنماي انتخاب رشته رياضي – شرايط شركت در كنكور سراسري ۹۸ – آيا اعتراض به كنكور سراسري امكان پذير است ؟ – منابع كنكور تجربي ۹۸ – زمان ثبت نام كنكور سراسري – كليد سوالات زبان – منابع كنكور سراسري هنر ۹۸ – منابع كنكور سراسري زبان ۹۸ – دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني فني حرفه اي – رشته هاي پزشكي بدون كنكور – منابع كنكور هنر – زمان انتخاب رشته كنكور سراسري – جمع بندي كنكور رشته رياضي – زمان برگزاري كنكور سراسري ۹۸ – ثبت نام كنكور سراسري – جمع بندي كنكور سراسري زبان – زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور ۹۸ – زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور سراسري – زمان ثبت نام بدون كنكور سراسري ۹۸ – جمع بندي كنكور سراسري رشته انساني – نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري – زمان انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه سراسري ۹۸ – دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور سراسري – جمع بندي كنكور رشته رياضي – زمان انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه سراسري ۹۸ – زمان انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه سراسري – جمع بندي كنكور سراسري تجربي –كليد سوالات تجربي – زمان برگزاري كنكور سراسري – باجه هاي رفع نقص كنكور سراسري – 


برچسب: جمع بندي هنر، كنكور سراسري، كنكور هنر، برنامه ريزي كنكور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۴:۴۵ توسط:الو مشاوره موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :