الو مشاوره الو مشاوره .

الو مشاوره

اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد ۹۸

اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد 98

اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد ۹۸

 

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طريق تلفن ثابت بدون كد و صفر با شماره زير تماس بگيريد

9099072958

پاسخگويي از 9 صبح تا 9 شب حتي ايام تعطيل

 

 

همانطور كه مي دانيد كنكور سراسري و دانشگاه آزاد با يكديگر ادغام شده و داوطلبان براي ورود به رشته هاي دانشگاه آزاد نيازي به شركت در آزمون ديگري ندارند. مجري برگزاري كنكور سراسري و دانشگاه آزاد ، سازمان سنجش آموزش كشور مي باشد ، كه تمام مراحل كنكور اعم از ثبت نام ، جلسه آزمون و اعلام نتايج اوليه آن ها به صورت مشترك و همزمان باهم از طريق سايت سازمان سنجش انجام مي شود.

در واقع كارنامه اوليه كنكور سراسري براي آگاهي داوطلبان از تراز و رتبه خود در هر يك از زير گروه ها و همچنين وضعيت مجاز به انتخاب رشته بودن هر داوطلب در هر يك از دانشگاه ها (سراسري ، شبانه ، مجازي ، پيام نور ، غيرانتفاعي ، آزاد) در اين كارنامهمشخص شده است. لازم به ذكر است كه كد دسترسي جهت انتخاب رشته در دانشگاه آزاد ، قسمت انتهايي كارنامه اوليه درج مي شود كه متقاضيان قادر خواهند بود با استفاده از اين كد اقدامات لازم را براي انتخاب رشته در اين دانشگاه انجام دهند.


اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد ۹۸

همانطور كه پيش تر به آن اشاره شد اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد ۹۸ در قالب يك كارنامه مشترك و همزمان بر روي سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org قرار خواهد گرفت. با توجه به اينكه كنكور سراسري در روزهاي ۱۳ و ۱۴ تيرماه برگزار مي شود ، نتايج اوليه آن در نيمه دوم مرداد ماه منتشر خواهد شد.

نحوه مشاهده نتايج اوليه كنكور دانشگاه آزاد ۹۸

در مرحله اول بايد وارد سايت سازمان شده و از منوي سمت راست بر روي گزينه “سراسري” كليك كنيد.

در مرحله دوم بايد بر روي لينك فعال شده “سامانه دريافت اعلام نتايج كنكور سراسري” كليك كنيد. در نهايت صفحه اي براي شما فعال خواهد شد كه داوطلبان مي توانند با استفاده از سه روش نتايج اوليه آزمون خود را مشاهده كنند. كه اين روش ها عبارتند از:

از طريق شماره داوطلبي و اطلاعات فردي

از طريق شماره پرونده ، كد رهگيري و اطلاعات شناسنامه اي

از طريق شماره پرونده ، شماره سريال پيگيري و اطلاعات فردي

چنانچه داوطلبي اطلاعات ثبت نامي خود را مانند شماره پرونده يا كدرهگيري خود را بنا به هر دليلي فراموش و يا گم نموده باشد ، بايستي از طريق ارسال درخواست به سيستم پاسخگويي سازمان سنجش اقدامات لازم را جهت بازيابي اطلاعات خود انجام دهد.


اعتراض به نتايج اوليه كنكور دانشگاه آزاد ۹۸

ممكن است برخي داوطلبان پس از دريافت كارنامه اوليه خود به برخي از موارد آن اعتراض داشته باشند و همواره در پي كسب اطلاعاتي در اين زمينه باشند كه در اين خصوص بايد بگوييم امكان اعتراض به نتايج كنكور سراسري وجود دارد هر يك از داوطلبان مي توانند با وارد شدن به سيستم پاسخگويي سازمان سنجش اعتراضات خود را ثبت كنند كه ما در ادامه شما را با نحوه ثبت درخواست آشنا خواهيم نمود.

به چه مواردي از كنكور مي توان اعتراض كرد؟

اشتباه محاسبه كردن درصد هر يك از دروس در مقايسه با پاسخ هاي داوطلب:

ممكن است برخي افراد با خود گمان كنند كه درصد دروس آن ها بنا به هر دليلي اشتباه حساب شده ، كه براي اطمينان از آن ابتدا بايد پاسخنامه آزمون خود را كه چند روز پس از انتشار نتايج كنكور بر روي سايت سازمان سنجش قرار مي گيرد ، دريافت و با پاسخنامه كليدي كنكور مقايسه نمايند ، در صورت وجود هر گونه مغايرت در امتيازدهي و محاسبه درصدها ، اعتراض خود نسبت به اين موضوع را ثبت كنيد.

عدم لحاظ سهميه داوطلب در نتيجه آزمون:

در چند سال گذشته يكي از مواردي كه به آن بيش ترين اعتراض را نموده اند مسئله عدم محاسبه سهميه ها (ايثارگري ، رزمندگان و ..) در نتيجه آزمون مي باشد. با توجه به اينكه سهميه ها مي توانند تا حد زيادي در پذيرش داوطلبان موثر باشد ، كه عدم محاسبه هر يك از سهميه ها مي تواند يك دليل منطقي براي اعتراض باشد. مطمئن باشيد كه اگر دليل اعتراض شما درست باشد حتما لحاظ مي گردد. شما مي توانيد براي اطلاعات بيشتر به لينك اعتراض به نتايج كنكور سراسري شده مراجعه كنيد.


نحوه اعتراض به نتايج كنكور دانشگاه آزاد ۹۸

بسياري از داوطلبان با نحوه ثبت اعتراضات آشنا نيستند و همواره در تماس با مركز الو مشاوره سوالاتي در اين زمينه مي پرسند ، به همين منظور در ادامه اين مقاله به توضيحاتي در اين خصوص خواهيم پرداخت. اگر داوطلب پس از انجام بررسي هاي لازم اگر به نتايج آزمون خود اعتراضي داشته باشند بايستي از طريق سيستم پاسخگويي سازمان سنجش اقدامات لازم را انجام دهند.

نحوه اعتراض به شرح ذيل مي باشد:

  • در ابتدا بايد وارد سايت سازمان سنجش به نشاني اينترنتي sanjesh.org مراجعه نموده و از منوي سمت چپ بر روي گزينه “ ارسال درخواست” كليك نماييد. داوطلباني كه از قبل در سايت عضويت دارند مي توانند بر روي گزينه «ورود به سيستم» كليك نموده و درخواست خود را ارسال كنند اما براي عضويت بايد به صورت زير عمل كنند:

  • با كليك بر روي گزينه “عضويت در سايت” فرمي همانند تصوير براي شما به نمايش در خواهد آمد ، كه بايستي با دقت به تمام سوالات آن پاسخ دهيد.

  • پس از اتمام مراحل فوق و تاييد آن نام كاربري و رمز عبور به آدرس ايميل شما ارسال خواهد شد. كه با استفاده از اين نام كاربري و رمز عبور مي توانيد براي ثبت درخواست خود بايد مجددا به صفحه اول سيستم پاسخگويي بازگرديد و بر گزينه “ورود به سيستم” را انتخاب و نام كاربري و رمز عبور را وارد كنيد.

  • در اين مرحله بايستي گزينه “درخواست جديد” را از سمت راست منوي اصلي را انتخاب نموده و وارد صفحه جديدي شويد كه در آن بايد نوع آزمون و سال برگزاري آن را مشخص نموده و سپس گزينه جستجو را انتخاب كنيد تا تصوير ذيل براي شما به نمايش دربيايد.

در اين گام مي توانيد بر روي گزينه “دريافت شماره پرونده يا داوطلبي” كليك نموده درخواست خود را به ثبت برسانيد.

زمان پاسخگويي به درخواست داوطلبان

بعد از ثبت درخواست در سيستم پاسخگويي سازمان سنجش ، يك شماره درخواستي براي داوطلب ارسال مي شود كه با استفاده از آن مي تواند نتايج را دريافت نمود. معمولا مدت زمان پاسخ درخواست كاربران ۲۴ الي ۷۲ ساعت پس از ثبت درخواست مي باشد. علاوه بر شماره درخواست مي توانيد با استفاده از نام كاربردي و رمز عبور نيز پاسخ درخواست خود را دريافت كنيد.

 

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طريق تلفن ثابت بدون كد و صفر با شماره زير تماس بگيريد

9099072958

پاسخگويي از 9 صبح تا 9 شب حتي ايام تعطيل

 

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در ميان بگذاريد…

منبع: اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد ۹۸

ليست رشته هاي كارداني پيوسته دانشگاه آزاد اسلامي - ثبت نام كنكور سراسري دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد بهمن ۹۷ - تعداد و اهميت انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد - سايت دانشگاه آزاد - ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد - دفترچه انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه آزاد - كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام كنكور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد ۹۷انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد ۹۸ - زمان تكميل ظرفيت كنكور دانشگاه آزاد ۹۸ - زمان تكميل ظرفيت كنكور دانشگاه آزاد ۹۸ - 


برچسب: اعلام نتايج كنكور دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۲:۱۰ توسط:الو مشاوره موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :