الو مشاوره الو مشاوره .

الو مشاوره

مشاوره تحصيلي تلفني كنكور سراسري

 اولويت هاي برنامه ريزي كنكور ۹۸

هنگامي كه تصميم به الويت بندي برنامه هاي خود مي كنيد بايد به همه ي موارد توجه داشته باشيد. به طور مثال اگر دانش آموز سال چهارم دبيرستان هستيد بايد قطعا يكي از اولويت هاي اصلي تان مطالعه دروس سال چهارم براي آمادگي حضور در كلاس درس و امتحانات روزانه و يا هفتگي باشد و اگر فارغ التحصيل هستيد باز هم بايد دقيقا برنامه زماني مطالعه تان را مشخص نماييد. با اين روش مي توانيد زمان دقيقي را كه در طي روز مي توانيد به مطالعه اختصاص دهيد را مشخص كنيد و طبق آن برنامه ريزي نماييد . يادتان باشد از خوتان توقع هاي غير ممكن نداشته باشيد كه مثلا  عادت هايي را كه سال ها مطابق آن درس خوانده ايد و زندگي كرده ايد را تغيير دهيد بلكه با برنامه ريزي خودتان تطبيق دهيد و هنگامي كه اقدام به برنامه ريزي مي كنيد با شناخت همه اين عادت هاي شخصي برنامه خود را تنظيم نماييد. وقتي صحبت از عادت ها ميشود منظور ما ميزان خواب، نحوه مطالعه، عادت به مطالعه با صداي بلند و يا مطالعه با قدم زدن، تفريح و مهماني و ساير اموري كه پيش از اين وقت خودتان را به آنها اختصاص مي داديد مي باشد براي اصلاح و بهبود روند مطالعاتي تان وقت دهيد و به مرور زمان و طبق برنامه ريزي ساعات مطالعه خود را افزايش دهيد .


نقش زمان در برنامه ريزي كنكور ۹۸

مهم ترين چيزي كه در قبولي كنكور سراسري علاوه بر درس خواندن منظم و با هدف تاثير گذار است مديريت شرايط و زمان است. اگر شما برنامه ريزي درستي داشته باشيد ميتوانيد به بهترين نتيجه دست پيدا كنيد و آينده ي خود را تضمين كنيد. از زمان حال خود بهترين استفاده را بكنيد زيرا لحظه ها بر نميگردند و موفقيت شما در همين لحظه ها نهفته است. پس توصيه ما به شما اين است كه با انگيزه و هدف دار برنامه ريزي كنيد تا از زمان باقي مانده نهايت استفاده را ببريد. تمام هر آنچه بايد در طول روز انجام دهيد را يادداشت كرده و الويت بندي كنيد. مشاوران خبره و متخصص مركز الو مشاوره گرد هم آمده و با كسب علم و دانش در اين زمينه آن را در اختيار تمام علاقمندان به تحصيل قرار خواهند داد. شما داوطلبان مي توانيد از تجربيات مشاوران ما در زمينه تحصيل بهره مندشويد.


نحوه صحيح برنامه ريزي كنكور ۹۸

اول از همه بياييد هدف خودتان را مشخص كنيد و زماني را كه ميتوانيد در طي روز به مطالعه براي كنكور اختصاص دهيد را تخمين بزنيد. ابتدا با مطالعه دقيق هر درس سعي كنيد بر موضوع مسلط شويد و سپس به سراغ تست برويد و مهارت خودتان را براي پاسخگويي در آن مبحث بوسيله تست افزايش دهيد. كاملا قابل درك است كه زماني متوجه مفهوم كامل مبحث مورد نظر شده ايد كه بتوانيد به تست هاي آن در ابتدا بطور تشريحي پاسخ دهيد. حال كه به اين توانايي رسيديد مي توانيد به دنبال راه حل هاي كوتاه تر در حل سوال مورد نظرتان باشيد. فراموش نكنيد كه تنها تمرين و تكرار با ممارست مي تواند شما را به اين توانايي برساند.

در تنظيم برنامه خود حتما به ضرايب دروس و توانايي خودتان نيز توجه داشته باشيد. يعني اگر ضريب درسي بيشتر است، مي بايست با توجه به توانايي هايتان در آن درس وقت بيشتري را به آن اختصاص دهيد. پس از هرمرحله آزمون به بررسي پاسخ سوالات صحيح و غلط خود بپردازيد و نقاط قوت و ضعف خود را شناسايي كنيد تا در برنامه ريزي خودتان بتوانيد براي تقويت نقاط ضعف خود زمان بيشتري بگذاريد و براي در تسلط ماندن در نقاط قوتان نيز برنامه اي مشخص كنيد. كافيست تا مدتي مطالعه كردن با برنامه ريزي را امتحان نماييد تا متوجه تاثير آن در انگيزه و پيشرفتتان شويد. به عنوان نكته پاياني به آن دسته از داوطلباني كه هنگام مطالعه از تمركز كافي برخوردار نيستند و افكار ديگري هنگام مطالعه به سراغشان مي آيد و مانع از ايجاد تمركز كافي و صرف انرژي بي خود برايشان خواهد شد، توصيه مي كنيم تا هنگام مطالعه دفترچه اي را در كنار خود قرار دهند و هر فكر و يا كاري كه هنگام مطالعه به سراغ شان مي آيد را روي دفترچه بنويسيد و در زمان ديگري به آن بيانديشيد. اين كار موجب خواهد شد تا ذهنتان از موضوع پيش آمده رها شود و تمركزتان بازيابي گردد.


 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره مشاوره تحصيلي تلفني كنكور سراسري

 با مشاوران گروه الومشاوره از طريق تلفن ثابت بدون كد و صفر با شماره زير تماس بگيريد

9099072958

پاسخگويي از 9 صبح تا 9 شب حتي ايام تعطيل

 

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود با مشاوران ما درميان بگذاريد…

منبع:مشاوره تحصيلي تلفني كنكور سراسري

تاثير سهميه ايثارگران ۵ درصدي در كنكور سراسري - محروميت از كنكور سراسري - كنكور سراسري هنر - فهرست حذفيات منابع كنكور سراسري ۹۸ - هزينه انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۸ - منابع كنكور سراسري ۹۸ - منابع كنكور سراسري رياضي ۹۸ - انتخاب رشته كنكور تجربي - منابع كنكور سراسري انساني ۹۸ - منابع كنكور سراسري تجربي ۹۸



برچسب: نحوه برنامه ريزي صحيح كنكوري.مشاوره تحصيلي.كنكور سراسري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۰:۰۷ توسط:الو مشاوره موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :