الو مشاوره الو مشاوره .

الو مشاوره

انتخاب رشته مجازي كنكور كارشناسي ارشد

نحوه انتخاب رشته صحيح در مقطع كارشناسي ارشد ۹۸

 انتخاب رشته ، معمولا هم زمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۸ ، توسط سازمان سنجش كشور در اختيار داوطلباني كه بر اساس كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته مي باشند ، قرار مي گيرد. هر داوطلب آزمون كارشناسي ارشد تنهاحق انتخاب ۱۰۰ رشته-محل از ليست رشته-محل هاي ارائه شده را دارا مي باشد.۱۰۰انتخاب قطعا فرصت خوبي براي داوطلبان است كه تمامي انتخاب هاي خود را در فرم انتخاب رشته به ثبت برسانند و سازمان سنجش داوطلبان را در انتخاب رشته محدود نكرده است اما چيزي كه بايد به آن توجه كرد اين مطلب است كه اين چيدمان ها نبايد بدون آگاهي از درنظرگرفتن اطلاعات كارنامه ي شما باشد.تاكيد مي كنيم در فرايند انتخاب رشته از افراد باتجربه و آگاه مشورت و راهنمايي بخواهيد و از نرم افزارهاي آنلاين و پيشرفته اي مانند آن چه برروي سايت قرار داده ايم وتمامي داوطلبان مي توانند به راحتي از آن استفاده كنند استفاده كيند.


نرم افزار تخمين رتبه

نرم افزار تخمين رتبه طراحي شده از سوي متخصصان مركز الو مشاوره بسيار پيشرفته است. و درصد خطا را به صورت قابل توجهي كاهش مي دهد و همچنين اين امكان را براي متقاضيان فراهم مي كند كه بتوانند شانس قبولي خود را دانشگاههاي مختلف بسنجند. اين نرم افزار ازسوي مهندسان آگاه در اين زمينه و با در دست داشتن نمونه كارنامه هاي واقعي كه پذيرفته شدگان سالهاي گذشته در اختيار آنان قرار دادند توانستند دست به طراحي اين نرم افزار بزنند و اسباب راحتي داوطلبان مقطع كارشناسي ارشد را فراهم كنند.

فراموش نكنيد اين نرم افزار براساس اطلاعات موجود در سال هاي گذشته از قبيل تعداد شركت كنندگان،ظرفيت موجود در دانشگاهها مي باشد و ممكن است با توجه به تغييرات جديد عملكرد اين نرم افزار را تا حدودي كاهش دهد.

 


فرايند چيدمان رشته ها در انتخاب رشته ي مجازي

مجموعه انتخاب هايي كه در اين نرم افزار دراختيار داوطلب قرار مي گيرد براساس درصد احتمالي است كه داوطلب ممكن است در اين رشته-محل پذيرفته شود است و برهمين مبنا انتخابات براساس درصد احتمال پائين،درصد احتمال بالا،و درصد احتمال واقع بينانه براي قبولي در رشته ي مورد نظر است:

 انتخاب براساس درصد احتمال پائين:شامل انتخاب هايي است كه فرد درصد قبول شدنش در آن دانشگاه پايين است و قبولي در اين رشته-محل نياز به رتبه ي بهتري دارد.وشانسي براي قبولي در اين دانشگاهها رانداريد

درصد احتمال واقع بينانه:مجموعه انتخاب هايي را در بر مي گيرد كه فرد به احتمال خيلي زياد در اين رشته پذيرفته مي شودو بينش واقع بينانه اي به فرد مي دهد.

درصد احتمال بالا:آن دسته از رشته-محل هايي را دربر مي گيرد كه فرد حتما در اين رشته پذيرفته مي شود چرا كه افرادي با رتبه ي پايين تر در اين رشته –محل پذيرفته شدند

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره انتخاب رشته مجازي كنكور كارشناسي ارشد

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون كد و صفر با شماره زير تماس بگيريد

9099072958

پاسخگويي از 9 صبح تا 9 شب حتي ايام تعطيل

  

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد…


منبع:انتخاب رشته مجازي كنكور كارشناسي ارشد

 

ليست رشته هاي كارشناسي ارشد - مشاوره انتخاب رشته كارشناسي ارشد سراسري - زمان برگزاري كنكور كارشناسي ارشد سراسري -


برچسب: انتخاب رشته كارشناسي ارشد .مشاوره تحصيلي.راهنماي انتخاب رشته.،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۶:۳۴ توسط:الو مشاوره موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :