الو مشاوره الو مشاوره .

الو مشاوره

مشاوره جنسي و زناشويي تلفني

مشاوره جنسي و مشكلات جنسي در سنين نوجواني و جواني

سن بلوغ ( كه در دوران نوجواني افراد مي باشد)، مرحله اي از رشد است كه فرد متوجه تغييرات چشمگيري از نظر جسمي ،شناختي و اجتماعي مي شود و در سايه اين رشد نيازهاي جديدي براي فرد آشكار مي شود تغيير هورمون ها، رشد اندام هاي بدن باعث ترشح هورمون هاي زيستي در فرد مي شود و باعث كشش فرد به سوي جنس مخالف مي شود كه در راستاي اين روابط اين نياز ها رابرطرف كند.
 
شناخت كامل مسائل جنسي، شرايط فيزيكي سن بلوغ به لحاظ بهداشت و جسمي داراي اهميت بسياري است. در اغلب موارد شاهد هستيم كه در اكثر خانواده ها والدين به دليل حجب و حيا و نوع رابطه اي كه با فرزندان دارند، آموزش و مشاوره جنسي مناسب را براي فرزندان ارائه نمي دهند. كه همين امر سبب بروز بسياري از مشكلات در آينده فرزندانشان مي شوند. والدين امروزي مي بايست به اين بعد از زندگي نوجوان خود اهميت بيشتري بدهند و در صورت برخورد با اين مسائل از روانشناسان باتجربه در مركز تخصصي الو مشاوره راهنمايي بخواهند.
 
 

مشاوره جنسي و رفع مشكلات زناشويي

مهم ترين تفاوت رابطه زناشويي با ساير روابط  براي نمونه والد- فرزندي همين برقراري رابطه جنسي است كه ويژگي خاص اين روابط است . همه افراد مسلما در اين رابطه موفق نيستند هر كسي ممكن است اين تجربه را كسب كرده باشد كه دو طرف از اين رابطه لذت نبرده باشند ممكن است يكي لذت ببرد و ديگري نه حتي ممكن است برخي مردان در طول رابطه زناشويي فقط به فكر خودشان باشند و طرف مقابل را در نظر نگيرند و برايشان ارضا شدن همسرشان اهميت چنداني نداشته باشد و اين باعث به هم ريختن افكار خانم ها شود پس بايد به دنبال راه حلي باشيد كه اين رابطه يك طرفه به خشم و ناراحتي تبديل نشود زيرا اين باعث مشكلات متعددي براي خانم ها ازجمله افسردگي ،خشم و ناراحتي و عدم اعتماد به نفس مي شود اين باعث مي شود اينگونه افراد در زندگي لذت نبرند و احساس تنهايي كنند و توانايي كارهاي روزمره زندگي را نداشته باشند اينگونه افراد نسبت به زندگي دلسرد ميشود چون ناراحتي تمام وجود شخص را ميگيرد و نميتواند تصميم درست را بگيرد پس براي اينكه اميد داشته باشند و احساس بهتري نسبت به زندگي داشته باشند و ديگر از ناراحتي رنج نبرند ميتوانند در هر زماني كه بخواهند خود را با كمك و راهنمايي افراد مشاوره شبانه روزي درمان كنند تا در رابطه زناشويي فردي موفق باشند
 

فوايد استفاده از مشاوره جنسي و زناشويي تلفني

  • مشاوره جنسي هم به صورت حضوري و هم به صورت تلفني انجام مي شود .در دهه هاي اخير به دلايل بسياري مشاوره تلفني مورد توجه بسياري از افراد قرار گرفته است براي نمونه ارزان بودن هزينه هاي تماس در مشاوره تلفني نسبت به مشاوره حضوري باعث توجه بيشتر به آن شده است 
  • همچنين در اين مشاوره ها به دليل اينكه افراد به راحتي مي توانند مسائل و مشكلات خود را بيان كنند از اهميت بسياري برخوردار است در حالي كه در مشاوره هاي حضوري براي اينكه افراد بتوانند مسائل خود را بيان كنند بايد رابطه بين درمانگر و مراجع برقرار شود و اگر اين رابطه برقرار نباشد مراجع ممكن است كه از بازگو كردن مسائل خود خودداري كند.
  • به هرحال ذكر اين نكته بسيار حائز اهميت است كه زوجين چه مشاوره حضوري و چه مشاوره غير حضوري را ترجيح دهند به هرحال بايد براي رفع مشكلات زناشويي خود از كمك هاي حرفه اي يك روانشناس بهره مند شوند.
  • يكي ديگر از مزيت هاي مشاوره تلفني اين است ك اين گونه مشاوران دردسترس تر هستند و درصورت مشكلاتي كه اورژانسي هستند به راحتي مي توان از كمك اين روانشناسان بهره مند شد.
  • در مشاوره هاي تلفني امكان دسترسي به مشاوران در ساير شهرها وجود دارد 

 

 

مشاوره جنسي و زناشويي چه كمك هايي به زوجين مي كند

  • كمك به زوجين براي يافتن علت مشكلات جنسي نظير سردي و بي ميلي نسبت به روابط زناشويي زيرا شناختن علت بسيار مهم است و باعث يافتن يك روش درماني مناسب خواهد شد
  • افزايش سطح آگاهي والدين نسبت به پاسخ گويي به سوالات جنسي فرزندان با توجه به سن و جنسيت آن ها
  • يافتن يك روش درماني موثر و كمك به مراجع براي انجام روش درماني
  • انجام مشاوره براي آغاز دوران بلوغ و تغييرات ناگهاني در خلق و خو و طرز تفكر افراد
  • مشاوره افراد در زمينه گرايش و ميل همجنس گرايي
  • راهنمايي و مشاوره به افرادي كه مورد سوءاستفاده جنسي قرار گرفته اند.
  • مشاوره در زمينه خيانت و كمك به زوجيني كه از سوي همسر خود دچار آسيب خيانت شده اند زيرا اين افراد نياز به درمان هاي حرفه اي دارند و حتما بايد درمان هاي شناختي -رفتاري بر روي اين افراد اجرا شود. 
  • مشاوره براي درمان اختلالات رواني و مشكلات اخلاقي در حين روابط جنسي و ريشه يابي و رفع اين مشكلات
  • مشاوره براي رفع ترس، بيماري فوبيا، خجالت و كم رويي و كمبود اعتماد به نفس براي برقراري روابط
  • مشاوره به افرادي كه براي برقراري روابط جنسي دچار استرس و اضطراب شديد مي شوند
  • آموزش روابط جنسي و نحوه برقراري ارتباط جنسي با همسر(براي كساني كه در زمينه روابط جنسي با همسر خود دچار مشكل هستند و فقط نياز به افزايش آگاهي در اين زمينه هستند)
  • ارائه آموزش در مورد خطرات و آسيب هاي جنسي و مشكلات احتمالي مرتبط با انحرافات جنسي

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره مشاوره جنسي و زناشويي تلفني

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون كد و صفر با شماره زير تماس بگيريد

9099072958

پاسخگويي از 9 صبح تا 9 شب حتي ايام تعطيل

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد … 

 

منبع:مشاوره جنسي و زناشويي تلفني

استرس و اضطراب - تعريف اضطراب وراهكارهاي مقابله با آن - علائم افسردگي وراهكارهاي مقابله با آن - انواع اختلالات جنسي و درمان - اختلال ملال جنسي به همراه علت هايش - مشاوره ازدواج - خودارضايي و عوارض و پيامدهاي آن - سن ازدواج -


برچسب: مشاوره جنسي.مشاوره زناشويي.مشاوره تلفني الو مشاوره،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۴۲ توسط:الو مشاوره موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :