الو مشاوره الو مشاوره .

الو مشاوره

انواع روابط جنسي

روش هايي براي تحريك مردان در رابطه جنسي

يكي از مسائل مهمي كه موجب رضايت از زندگي زناشويي و كيفيت بالاتر زندگي زناشويي مي شود داشتن رابطه جنسي رضايت كننده است به اين صورت كه زوجين بتوانند نيازهاي همسر خود را به خوبي بشناسند و با آگاهي كامل تلاش در رفع اين نياز اساسي نمايند.براي تحريك مردان روش هاي گوناگوني شامل موارد زير وجود دارد:

خانم ها و آقايان بايد از پوزيشن هايي كه براي هريك لذت بخش است استفاده كنند ،

به ويژگي هاي ظاهري و ظاهر خود اهميت بدهند ،

نكات بهداشتي را به طور كامل رعايت كنند،

از يكنواختي دوري كنند و سعي كنند در مكان هاي متفاوت و با پوزيشن هاي متنوع رابه جنسي را تجربه كنند.

پيش قدم شدن براي رابطه جنسي

ماساژدادن قسمت هاي مختلف بدن

انواع رابطه جنسي

انواع روابط جنسيانواع روابط جنسي

به طوركلي رابطه جنسي به دونوع كلي تقسيم مي شود كه شامل:

رابطه جنسي همراه با دخول

  • مرد در بالا و جلوي زن قراردارد

اين روش، يكي ازمعمول ترين و رايج ترين روش‌هاي آميزش است كه بسياري آن را را در هنگام رابطه جنسي خود انجام مي‌دهند. بطوركلي اين روش بدين صورت است كه زن به پشت خوابيده و در زير قرار مي گيرد و پاهاي خود را تا اندازه اي كه بتواند باز مي كند و مرد ميان پاهاي زن قرار مي گيرد دخول انجام مي شود. در اين روش يك ارتباط رودرو و چهره به چهره ميان دو نفر وجود دارد و ازاين نظر بسيار لذت بخش است چرا كه زوجين مي توانند تمام احساسات خود ر از طريق چشمي به طرف مقابل منتقل كنند.

اين روش يكي از راحت ترين راه هاي آميزش جنسي است و زن به علت ورود كامل آلت كمر در داخل مهبل ،لذت زيادي را تجربه مي كند و جهت كامل‌تر داخل‌شدن آلت مرد پاهاي خم‌شدهٔ زن بر روي شكم تا مي‌شود در اين‌ صورت آلت زن كاملاً در معرض ديد مرد قرار مي‌گيرد و تماس آلت مرد با ديواره مهبل نيز تأمين مي‌شود ضمناً مرد از روبه‌ رو به سينه‌ها و صورت و بدن زن جهت تحريك بيشتر دسترسي كامل دارد روش ياد شده پذيرفته‌ ترين روش در آدميان است

  • مرد و زن به پهلو مي‌خوابند

در اين حالت زن و مرد هردو به پهلو و به صورت رو در رو دراز مي كشند و دخول را انجام مي دهند اين روش يكي از لذت بخش ترين روش هاي برقراي ارتباط جنسي است زيرا در اين حالت امكان تماس به صورت كامل و ديدن چهره شريك جنسي و نوازش و بوسه وجود دارد كه همه اين محرك ها در برانگيخته شدن بيشتر و ارضا شدن نقش موثري را ايفا مي كند

  • روش دخول از پشت(داگي استايل)

اين روش كه در ميان مردان از محبوبيت بسياري برخوردار است و بسياري خواهان برقراري ارتباط جنسي به اين صورت هستند روشي است كه در آن زن به صورت چهاردست و پا قرار مي گيرد و مرد در پشت زن قرار مي گيرد و دخول را با گرفتن كمر و يا باسن شريك جنسي خود انجام مي دهد.

  • زن سواركار

اين پوزيشن به علت قرار دخول كامل آلت مردانه در مهبل در شب زفاف و در اولين رابطه به هيچ عنوان پيشنهاد نمي شود اما در دفعات بعدي به عنوان يك روش رايج استفاده مي شود .در اين روش ممكن است زن تاحدودي دچار درد شود و براي مرداني كه داراي آلت بزرگ هستند توصيه نمي شود روش انجام آن به طور كلي به اين صورت است كه مرد به پشت مي خوابد و زن در بالاي مرد و به صورت عمودي برروي آلت تناسلي مرد قرار مي گيرد و دخول انجام مي شود.

  • زن بر روي پاي مرد نشسته

در اين روش به علت اينكه فرصت  انجام حركات به صورت سريع و تند وجود ندارد و انجام حركات محدود مي شود بيشتر حالت لمسي دارد و زوجين مي توانند به طور كامل يكديگر را نوازش كنند ،ببوسند و يا اينكه به ماساژ دادن يكديگر بپردازند كه همه اين موارد در بوجود آمدن احساس آرامش و صميميت بيشتر در زوجين موثر است.

  • حالت ايستاده

اين پوزيشن جزء يكي از پوزيشن هايي است كه به علت مشكل بودن آن نمي توان مدت طولاني آن را انجام داد زيرا دراين روش مرد زن را بلند مي كند و پاهاي زن بر روي دست مرد قرار مي گيرد و دخول انجام مي شود وفشار زيادي بر مرد وارد خواهد شد.اين روش براي ايجاد تنوع در رابطه جنسي و رفع يكنواختي مناسب است و بهتر است براي اينكه فشار كمتري بر مرد وارد شود زن بر روي سطحي بلند مانند ميز قرار بگيرد كه مرد مجبور به بلند كردن زن نباشد.

معقدي

رابطه جنسي بدون دخول

 آميزش دهاني (اورال سكس)

 ۹۰ درصد مردها عاشق اين هستند كه همسرشان به آن ها رابطه دهاني بدهد. همچنين در سكس دهاني، خيلي مهم است كه زن از روش هاي مختلفي استفاده كند تا خسته نشود رابطه دهاني همانطور كه گفته شد براي اكثر مردها خوشايند است و مردان براي راغب كردن زنان به انجام اين عمل حتما بايد بهداشت خود را رعايت كنند و براي اين كار از خوشبوكننده ها استفاده كنند زيرا بوي نامطبوع باعث مي شود كه شريك جنسي در دفعات بعدي آميزش جنسي از انجام اين عمل خودداري كند..پوزيشن هاي زيادي براي رابطه جنسي دهاني وجود دارد. از ساده ترين آن كه مرد روي زمين و به روي كمر دراز ميكشد تا پوزيشن هاي سخت تر.

  • يكي از پوزيشن هاي معمول اين رابطه مدل ۶۹ است كه در اين روش زن و مرد بر روي هم و به صورت برعكس قرار مي گيرند به گونه اي كه سر مرد در تماس با الت جنسي آقا و سر آقا نيز به همين صورت با آلت جنسي خانم تماس داشته باشد و سپس آلت جنسي يكديگر را مي مكند.
  • يك پوزيشن ديگر حالتي است كه در آن مرد به پشت مي خوابد و سر زن در تماس با آلت جنسي مرد قرار مي گيرد كه معمولا اين روش يكي از روش هاي آماده سازي مردان براي برقراري رابطه جنسي هيجان انگيز مي باشد.
  • روش ديگر رابطه دهاني روشي است كه زن به روش داگي استايل قرار مي گيرد و سپس مرد شروع به خوردن معقد شريك جنسي خود مي كند به علت احتمال آلوده بودن اين قسمت بخ ميكروب، استفاده از اين روش ها به زوج ها پيشنهاد نمي شود اما اگر در شرايطي قرار داشتيد كه تمايل دوطرفه به انجام اين كار وحود داشت حتما مي بايست نكات بهداشتي را خوب بشوئيد و قسمت مربوطه را تميز كنيد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره انواع روابط جنسي

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون كد و صفر با شماره زير تماس بگيريد

9099072958

پاسخگويي از 9 صبح تا 9 شب حتي ايام تعطيل

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد … 

منبع:انواع روابط جنسي

 

 - آيا جراحي زيبايي نشانه ي بيماري است؟ - هيپنوتيزم چيست؟ - قرص هاي خواب وانواع آن - زود انزالي و روش هاي درمان آن - انواع روابط جنسي - راهكارهايي براي افزايش توان جنسي مردان - علت اصلي طلاق در بين زوج هاي ايراني چيست؟ - آيا طلاق عاطفي درمان دارد؟ چطور همه چيز را از نو بسازيم؟

 


برچسب: انواع رابطه جنسي.رابطه زناشويي.مشاوره تحصيلي و خانواده الو مشاوره،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۴:۲۰ توسط:الو مشاوره موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :