الو مشاوره الو مشاوره .

الو مشاوره

زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش

زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش ۹۸

طبق آن چه در سال هاي گذشته شاهد آن بوديم به طور معمول آزمون استخدامي آموزش و پرورش در تيرماه برگزار مي شد اما در سال جاري برگزاري اين آزمون در اين ماه به تاخير افتاد و طبق آخرين اطلاعيه آموزش و پرورش ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش در اواخر شهريورماه انجام خواهد شد اما از زمان دقيق برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش اطلاع دقيقي در دسترس نيست اما به دليل اينكه برگزاري آزمون معمولا يك ماه پس از ثبت نام در آزمون مي باشد پيش بيني مي شود كه برگزاري آزمون در اواخر آبان ماه يعني در دهه ي سوم آبان ماه خواهد بود.

كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزش و پرورش ۹۸

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزش و پروش ۴ روز قبل از برگزاري روز آزمون مي باشد و  داوطلبان بايد با مراجعه به اين سايت ، از كارت خود پرينت تهيه نمايند. داوطلبان پس از دريافت كارت ورود به جلسه خود از آدرس دقيق حوزه امتحاني خود آگاه مي شوند و آدرس حوزه امتحاني براساس شهرستان محل سكونت داوطلبان خواهد بود

داوطلبان براي دريافت كارت ورود به جلسه خود به ترتيب مراحل زير اقدام نمايند:

  • وارد شدن به سايت رسمي سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس الكترونيكي sanjesh.org
  • از منوي سمت راست سايت بر روي گزينه استخدامي متمركز دستگاه اجرايي كليك نماييد.
  • پس از ورود به صفحه اختصاصي آزمون استخدامي ، بر روي لينك فعال شده “دريافت كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزش و پرورش” كليك كنيد.
  • حال با وارد كردن اطلاعات خود (نام ، نام خانوادگي ، شماره پرونده ، كدپيگيري ثبت نام و …) مي توانيد از  كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزش پرورش پرينت دريافت كنيد.

رفع نقص كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزش و پرورش ۹۸

در فرايند ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش ، داوطلبان ممكن است به دلايلي مانند ثبت نام در كافي نت ها و يا سپردن انجام ثبت نام به شخصي ديگر دچار ثبت اشتباه اطلاعاتشان ، در فرم پيش نويش ثبت نام شوند. برخي از اشتباهات رايج مانند بارگذاري عكس فرد ديگر بجاي متقاضي شركت كننده در اين آزمون ممكن است در روز آزمون براي اين دسته از داوطلبان مشكل ساز شود.

به همين خاطر سازمان سنجش براي رفع مشكل اين دسته از داوطلبان ، تدبيري انديشيده است و همزمان با صدور كارت ورود به جلسه آدرس باجه هاي رفع نقص نيز در همان شهرستان محل سكونت داوطلب بر روي سايت سازمان سنجش و آموزش كشور قرار مي گيرد و داوطلبان مي توانند با مراجعه حضوري با اين باجه ها خطاي رخ داده شده در ثبت نام خود را اصلاح نمايند. به محض قرارگيزي آدرس باجه هاي رفع نقص در سايت سازمان سنجش و آموزش كشور در مطلب درج خواهد شد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون كد و صفر با شماره زير تماس بگيريد

9099072958

پاسخگويي از 9 صبح تا 9 شب حتي ايام تعطيل

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد … 

منبع:زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش


منابع آزمون استخدامي آموزش و پرورش - سايت ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش - شرايط ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش - رشته هاي مورد نياز آزمون استخدامي آموزش و پرورش - دفترچه ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش -



برچسب: آزمون استخدامي.استخدامي آموزش و پروروش.استخدامي دستگاه هاي اجرايي.،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۱:۱۴ توسط:الو مشاوره موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :