الو مشاوره الو مشاوره .

الو مشاوره

درصد لذت زن از رابطه جنسي

زن چه ميزان از رابطه جنسي لذت ميبرد؟

لذت بردن زن از رابطه جنسي تحت تاثير عوامل و فاكتورهاي متفاوتي است كه اين عوامل مردان را خيلي تحت تاثير قرار نمي دهد به اين صورت كه در صورتي كه اين شرايط براي خانم ها فراهم باشد ميزان لذتي كه از رابطه مي برد بسيار بيشتر از زمان هاي ديگري است. براي نمونه آمادگي ذهني و رواني زن در رابطه جنسي ، نبود استرس ، اعتماد به نفس داشتن در طول رابطه و بسياري عوامل تاثير گذار ديگر در رابطه جنسي زنان مي باشند ، كه مي توان به آن ها اشاره كرد.

طبق نظر برخي از محققان زنان ، لذت بيشتري از رابطه جنسي مي برند كه آن را تا ۷ برابر لذت جنسي مردان برآورد كرده اند اما اين يافته تا كنون اثبات نشده است.شايد بتوان گفت كه اين امر به دليل داشتن نقاط تحريك پذيري بسيار بالاي زنان نسبت به مردان و يا پيچيدگي به ارگاسم رسيدن زنان باشد.

مراحل ارگاسم يا اوج لذت جنسي زنان در حين رابطه

  • مرحله تحريك جنسي

نگاه كردن، شكل ظاهري، نوازش يا دست زدن مستقيم به دستگاه تناسلي، بوسه، صدا يا صحبت، حركات لطيف و رمانتيك تصويري و جسمي ازجمله رفتارهايي هستند كه زنان را براي شروع رابطه آماده مي كنند.

  • مرحله اوج

اين مرحله اوج هيجان رابطه است كه فرد دوست دارد هركاري انجام دهد كه بتواند اوج لذت جنسي و يا ارگاسم را تجربه كند كه بتواند به آرامش جسمي و رواني دست يابد.

  • مرحله ارگاسم

 زمان اين مرحله چند ثانيه بوده و از ۳ تا ۱۲ انقباض در هر فرد بسته به شرايط روحي متفاوت مي باشد. اما اين مرحله از لذت بخش ترين قسمت هاي رابطه جنسي براي زنان است.

  • مرحله بازگشت 

بعد از ارضا شدن همه چيز در عرض چند دقيقه به حالت اوليه برمي گردد. در غير اين صورت خون در واژن باقي مي ماند و مي تواند تا يك ساعت احساس نامطبوعي ايجاد كند. برخي از زنان براي رهايي از اين احساس نامطبوع ممكن است به خودارضايي بپردازند.

راهكارهاي افزايش لذت زن از رابطه جنسي

درصد لذت زن از رابطه جنسي

براي افزايش لذت بردن از رابطه هريك از طرفين بايد آگاه باشند كه اگر در رابطه بتوانند به طرف مقابل لذت بدهند تا او بتواند از رابطه لذت بيشتري ببرد طرف مقابلشان نيز سعي مي كند كه هركاري بكند تا شما لذت بيشتري از رابطه ببريد.

هريك از زوجين بايد كاملا به اين موضوع واقف باشند كه رابطه زناشويي لذت بخش بين آن ها به اين موضوع بستگي دارد كه آن ها نيز سهم خود را در رابطه به عهده بگيرند و تمام تلاش خود را بكنند كه حس لذت بردن خود از رابطه و حس لذت دادن را به يكديگر منتقل كنند چرا كه دو عامل لذت بردن و لذت بخشيدن در رابطه جنسي از اهميت بسياري برخوردار است.

پيشنوازي

با توجه به پيچيده بودن ارگاسم خانم ها و آگاهي آقايان به اين مسئله كه چيزي حدود ۱۰ الي ۱۵ درصد از خانم ها هرگز به ارگاسم نميرسند ، پيشنوازي خانم ها را نبايد هرگز فراموش كنند و سعي كنند كه با تحريك نقاط مختلف بدنشان ، گفتن جملات عاشقانه و تحريك آميز و يا بوسيدن ، همسر خود را براي دخول آماده نمايند.

پس به عنوان يك نكته اساسي بايد ذكر كرد كه زنان از دخولي كه بي مقدمه باشد بيزارند و ممكن است بسيار دير با آن رابطه ارتباط برقرار كنند اين نيز به دليل طبيعت وجودي خانم ها مي باشد چرا كه در هربار رابطه جنسي نيازمند گرفتن حس امنيت از سمت شريك جنسيشان مي باشند. 

رابطه جنسي پياپي را متوقف كنيد.

آقايان بايد بدانند كه اگرچه آن ها از دخول لذت مي برند اما همسرشان برخلاف وي ترجيح مي دهد كه رابطه جنسي را با انواع تنوع سپري كند به اين صورت كه لازم است گاهي اوقات در حين رابطه دخول را متوقف كنند و انواع پوزيشين هاي جنسي را امتحان كند و يا اينكه به تحريك قسمت هاي ديگر همسرش بپردازد.

لذت بردن از رابطه جنسي در زنان پس از ارگاسم نيز ادامه دارد.

زنان نيز پس از رسيدن به ارگاسم مانند مردان احساس بي حالي و خستگي مي كنند اما آقايان بايد هشيار باشند كه پس از ارضاي همسر خود ، او  را در آغوش بگيرند و احساس امنيت را به او بدهند و اين فرايند به ارگاسم رسيدن شريك جنسيشان را كامل كنند.

اطلاع از خواسته هاي همسر خود

با وجود آنكه اصول كلي در رابطه جنسي در ميان تمامي زنان يكسان است اما به دليل وجود تفاوت هاي فردي نمي توانيم دو نفر را پيدا كنم كه در تمامي جنبه ها اعم از جنسي مشابه باشند ، مي بايست نسبت به درخواست هايي كه همسرتان از شما دارد سوال هايي از او بپرسيد و از او بخواهيد درباره تمامي كارهايي كه علاقه دارد شما انجام دهيد توضيح دهد.

سوال پرسيدن درباره خواسته هاي سكسي همسرتان هم باعث افزايش آگاهي شما از همسرتان مي شود و هم اينكه با اينكار به او اين حس را انتقال مي دهيد كه تو هم در اين رابطه مهم هستي و از اين رابطه سهم داري و من مي خواهم با دانستن علايقت به تو بيشترين لذت را بدهم.

نشانه هاي به ارگاسم رسيدن زنان

درصد لذت زن از رابطه جنسي

 تنفس شديد

در اين حالت زن نفس نفس مي زند و حركاتي كه موجب نزديك شدن او به ارگاسم شده است را با سرعت بيشتري انجام مي دهد چراكه خواهان رسيدن هرچه سريع تر به ارگاسم و اوج لذت جنسي مي باشد.

سفت شدن نوك سينه ها 

سفت شدن نوك سينه ها و در برخي مواقع خروج مايعي بي رنگ از نوك سينه خانم ها نشان دهنده لذت بردن زياد از رابطه جنسي رسيدن به ارگاسم مي باشد.

احساساني شدن پس از به ارگاسم رسيدن

ممكن است گاهي اوقات خانم ها پس از رسيدن به ارگاسم احساساتي همچون گريه را تجربه كند و اين نشان دهنده اين است كه شما كارخود را به خوبي انجام داده ايد.

نكته : اما اين را به ياد داشته باشيد كه هميشه اين مورد صدق نمي كند و ممكن است كه همسرتان به دليل خاصي گريه كند كه اين مورد در موارد نادر اتفاق مي افتد.

ناتواني در راه رفتن پس از به ارگاسم رسيدن در برخي از زنان

ممكن است همسرتان بلافاصله پس از ارضا شدن بخواهد سرپا بايستد اما متوجه شويد كه اينكار را به سختي انجام مي دهد و پاهايش كمي لرزش را دارد در اين مواقع بايد آگاه باشيد كه اين احساس لرزش در پاها نشانه ارضاي جنسي مي باشد و شما به عنوان يك مرد خيالتان راحت باشد كه همسرتان را به ارگاسم رسانده ايد.

صحبت كردن درمورد رابطه جنسي و لبخند داشتتن به نشانه رضايت از اينكه ” كارت عالي بود” .

انقباض سريع عضلات

چند ثانيه پس از شروع به ارگاسم رسيدن زن ، انقباض سريع و غيرارادي عضلات اطراف آلت تناسلي زن و مقعد رخ مي‌دهد.

حركات سريع پايين تنه

افزايش ترشحات واژن

متورم شدن ناحيه كليتوريس

خروج مايعي سفيد رنگ از واژن كه تنها در درصد كمي از خانم ها وجود دارد .

تورم و قرمز شدن واژن

براي راهنمايي در زمينه زوج و خانواده مي توانيد با خانواده درمانگران و زوج درمانگران ما در مركز الومشاوره تماس حاصل فرماييد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره درصد لذت زن از رابطه جنسي

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون كد و صفر با شماره زير تماس بگيريد

9099072958

پاسخگويي از 9 صبح تا 9 شب حتي ايام تعطيل

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد … 


منبع:درصد لذت زن از رابطه جنسي

عزت نفس و راهكارهاي مقابله با آن-علائم افسردگي وراهكارهاي مقابله باآن-ملال جنسيتي و علت هايش-انواع اختلالات جنسي ودرمان آنهاخودارضايي و عوارض و پيامدهاي آن-سن ازدواج


 


 


برچسب: روانشناسي.زناشويي.الو مشاوره،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۳:۲۴ توسط:الو مشاوره موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :